Doe mee aan de innovatiesessie klantreizen
Wil jij jouw bibliotheek toegankelijker en klantgerichter maken? Kom naar de Innovatiesessie over klantreizen!
Een klantreis is de volledige route die bezoekers afleggen, van de eerste kennismaking tot deelname aan activiteiten. Tijdens deze interactieve sessie laten we je zien hoe klantreizen bijdragen aan innovatie in de bibliotheekdienstverlening. Je krijgt inspirerende praktijkvoorbeelden en gaat zelf aan de slag met een klantreis-canvas. Een goed begrip van de klantreis verhoogt de toegankelijkheid, relevantie en tevredenheid van de bibliotheek.
Deze Innovatiesessie wordt georganiseerd door Innovatiebieb en is bedoeld om innovatie in de sector een boost te geven. Sluit je aan en ontdek hoe we samen de klantreis kunnen verbeteren!
Met bijdragen van: Monique van der Loo (Probiblio) en en Fatima Essabani van Bibliotheeknetwerk Flevoland.
Praktische informatie
Datum: donderdag 10 april
Tijd: 15.00-16.30 uur
Locatie: online via MS Teams
Doelgroep: bibliotheekmedewerker, POI-adviseur of KB-medewerker en werk je aaninnovatie, projecten, activiteiten ofdienstverlening